Sekite Mus
Kategorijos
Anime Apžvalgos Asmeniniai įrašai GE Nuomonė Gidas Konkursas Manga Naujienos Pirmas įspūdis Retro Straipsniai Žaidimai
Karantino meniu – Danganronpa: Trigger Happy Havoc

Kadangi atrodo, jog šis karantinas dar ketina tęstis ilgokai. Aš nusprendžiau išnaudoti šią nemalonią situaciją ir peržaisti žaidimus kuriuos norėdavau pereiti, bet nerasdavau laiko. Pradžiai pasirinkau tokį žaidimą, kuris mano nuomone kaip tik tinka esamai situacijai – “Danganronpa: Trigger Happy Havoc”. Tai žaidimas apie moksleivius kurie patenka į nemalonią situaciją kuria verčia juos peržvelgi save iš kitos pusės, bei elgtis taip, jog visą tai ištvertų – galima sakyti panaši situacija yra dabar mums.

„Vilties“ mokyklos mokiniai – geriausi iš geriausių.

Kaip jau minėjau “Danganronpa: Trigger Happy Havoc” veiksmo dalyviai yra mokiniai, kurie atsiduria neįprastoje situacijoje – mokykloje kurią  galima pavadinti neįprasta. Tai mokykla skirta geriausiems iš geriausių, kiekvienas veikėjas yra geriausias savo srityje, nuo geriausio lošėjo, romanų rašytojo, beisbolo žaidėjo iki geriausio motociklų gaujos lyderio. Kiekvienas jų savo asmenybėmis papildo šią “Vilties” mokykla( jos pavadinimas “Hope’s Peak Academy”), tačiau ko jau ko, bet šioje įstaigoje vilties nėra daugiausiai, priešingai, jos esmė paskandinti mokinius nevilties liūne ir atskleisti jų tikrąsias savybes. Visi jie mato viens realiai kitą pirmą kartą ir nežino kas vyksta šioje mokykloje. Su laiku visi turės dalyvauti “žaidime” iš kurios norint ištrūkti reikia nužudyti savo klasiokus, bet negali įkliūti, nes tada tavęs lauks pagal tave sukurta specialioji egzekucija. Arba jie gali susitaikyti su realybe ir likti uždaryti mokykloje iki gyvenimo pabaigos, bet taip tikrai nebus…

Makoto – dar žinomas kaip „laimingiausias mokinys“. Kur jo laimė nuvęs jį dabar?

Žaidimo eigoje valdote Makoto Naegi dar žinoma kaip “kaip laimingiausias mokinys”, jisai tiesiog atsitiktiniu būdu laimėjo vietą šioje prestižinėje mokykloje. Tai lyginant su kitais ypatingaisiais mokiniais, jisai yra tiesiogine to žodžio prasme yra vidutinybė. Atrodo Makoto yra ne vieta šioje ypatingoje mokykloje ir jisai pats taip mano, bet vis dėl to jisai yra čia. Turi nuspręsti kuriais mokiniais vis dėl to gali pasitikėti, bei kurie mokiniai gali sukelti pavojų. Makoto nėra pagrindinis personažas kuris turi išskirtiniu savybių ir bruožų, bet jisai labiau kaip baltas lapas kuris yra pildomas žaidimo eigoje, kol galiausiai suprasite jo vietą šioje mokykloje.

Mylėk, nekęsk, bet Monokuma yra čia ir jisai padarys viską, kad laikas mokykloje neprailgtų.

Kitas svarbus šio nevilties žaidimo ir pačios žaidimų serijos veidas yra ne kas kitas, o meškinas-robotas Monokuma, kuris atstovauja šią mokyklą kaip jos direktorius-vedėjas. Monokuma yra blogietis kuriam sunku atsispirti, jisai deda visas pastangas ir kiekviename žingsnyje erzina, bei skatina, kad šis nevilties žaidimas nestotu ir stengiasi, jog viso to gale mokiniai palūžtų ir pasiduotų. Visą tai jisai daro išlikdamas charizmatiškas ir bandydamas įrodyti tiesą, kad mokiniai tiesiog klausyti jo, susitaikyti su situacija ir vykdant jo sumanytą planą gal kažkam pavyks ištrūkti iš šionevilties žaidimo”, be visa to jisai aišku mėgaujasi padėtimi į kuria pateko moksleiviai.

 

Pačią žaidimo eigą galima suskirstyti į tris dalis:

Įpratas mokyklos gyvenimas, arba tai ką tuo galima pavadinti.
  • Pirmoje mes turime mokyklos gyvenimo simuliatorių, kurio metu tiesiog galite tyrinėti mokykla, bendrauti su kitais mokiniai, bei juos geriau pažinti. Klasiokų pažinimas padeda atrakinti naujus gebėjimus kurios galima panaudoti vėliau, teismo dalyje. Šioji dalis labiausiai primena tradicines vizualines noveles, kur daugiausiai skaitote pokalbius ir kartais atliekate minimalius veiksmus santykiams pakreipti norima linkme.
  • Kita dalis yra, kai nutinka žmogžudystė, turite tapti tikru nusikaltimo vietos tyrėju. Jūsų užduotis yra atsidūrus vietoje peržvelgti viską kas tik krenta į akį, kiekviena net maža detalė, gali būti svarbi dėliojant istoriją apie ten nutikusią žmogžudystę. Iš pradžių nusikaltimo pobūdžiai gali atrodyti ganėtinai aiškus ir greitai perprantami, bet vėliau sunkumas tik didės ir tai kas gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio kaip faktas gali pavirsti tik „kiauru samčiu“, o tai kas atrodė kaip niekinis neaiškumas, tapti keliu vedančiu link kraupios tiesos.
Niekas nesako, kad įrodyti kas žudikas bus lengva…
  • Ir galiausiai turime teismo kovas, kurias galima apibūdinti kaip žūtbūtinį mūšį. Jų esmė yra pateikti žmogžudystės eiga kitiems mokiniams, kad visi kartu galėtumėte vienbalsiu nuspręsti kas buvo tikrasis žudikas, tai yra svarbiausias žaidimo momentas, nes jeigu žudikui pavyks išsisukti visi kiti išskyrus jį mirs. Tam jog padėtumėte suprasti mokiniams kaip vyko nusikaltimas ir kas jį padarė, jums teks pasinaudoti viskuo ką atradote nusikaltimo vietoje. Bet aklai nešaudykite – kai vyksta argumentai dėl nusikaltimo veiklos jums reikia tinkamu metu panaudoti tinkama argumentą, aišku jeigu prašausite visada galite pasitaisyti, bet tam yra tik penkios progos. Be argumentų naudojimo dar teismo metu bus naudojami mini žaidimai kaip „kartuvės“, kurių metu jums reikia sudėlioti tinkamą žodį, kuris padės „lipdant“ istorijos eiga. Kitas mini žaidimas yra „ritmo dvikova“, kurios metu turite paneigti tam tikro žmogaus argumentus, tai darysite pagal ritmą kuris įsivažiuojant vis greitės, tai svarbu tinkamu metu nuspausti tinkamą derinį.

…tačiau gale žudykas gaus to ko norėjo, būdą palikti mokyklą(nors jisai nebus toks kokio norėjo).

 

Viso teismo proceso galutinė kulminacija yra unikalios žudiko egzekucijos, kurios pritaikytos pagal kiekvieno mokinio asmens tipą. Danganronpa jas pavaizduoti naudoja išskirtines 2d ir 3d animacijos derinį, kuris atrodo išties įspūdingai ir nekartojamai, dėl to labai įdomu stebėti šį brutalų procesą.

 

Juokingas, nes tai tiesa.

Trumpai Danganronpa galima apibūdinti kaip anime serialą kurį žaidžiate(pagal žaidimą buvo išleistas ir anime serialas), šio žaidimo žanras yra vizualinė novelė, tai dėl pati žaidimo istorija yra kaip pagrindinis eigos elementas. Noras išgyventi ir atskleisti mokyklos paslaptis bus postūmis eiti į priekį žaidimo eigoje. O įdomūs personažai, aplinka ir situacija neleis padėti šio žaidimo į šoną. Mano nuomone, šis žaidimas atitinka dabartine karantino vilties-nevilties situacija. Bet nors ir kaip atrodytų blogai, susikoncentravus galima pasiekti laisvę, tiek šioje „Vilties“ mokykloje, tiek mums realiai. Reikia tik pasinaudoti savo kovine dvasia, o tai galite padaryti Playstation 4, Playstation Vita, Playstation Portable ir Asmeninių kompiuterių platformuose.

Įvedę savo el. pašto adresą puslapio apačioje ir pirmieji gaukite naujausias mūsų naujienas, apžvalgas ir straipsnius el. paštu.

Pasidalinę “Gamelement“ turiniu su kitais, mums padedate augti ir pasiekti auditorija, kuri apie mus dar nežino.

Jei Jums patiko šis įrašas, pasidalinkite juo savo socialinių tinklų paskyrose.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Gamelement Svetainėje naudojami slapukai (angl. "cookies")

Naršydami svetainėje jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais

Daugiau apie Privatumą ir Slapukus, Privatumo Politikoje