Sekite Mus
Kategorijos
Anime Apžvalgos Asmeniniai įrašai GE Nuomonė Gidas Konkursas Manga Naujienos Pirmas įspūdis Retro Straipsniai Žaidimai
Silkworm – Išvenk raketų krušos 8 bitų pasaulyje!

Akivaizdu, kad prisiminus 90-uosius, akyse sumirga televizorių ekranų juodai/baltos konvulsijos, išmėtytos geltonos ir oranžinės disketės, o kartais žalios kaip „zelionka“ mikroschemos. Ir visgi prisiminus šį laikotarpį, smagiausia buvo žaisti, žaisti ir negalvoti apie žaidimo pabaigą. Todėl galiu ant rankos pirštų suskaičiuoti, kiek žaidimų man pavyko įveikti. Be abejo ir laikai buvo kiti, nei interneto, nei žaidimų žurnalų, tik Tu ir žaidimas (na dar ir kaimynas/ė). Tad visada malonu sugrįžti prie tų pačių žaidimų, tik šį kartą juos įveikti iki pabaigos. Į mano akiratį papuolė „Shoot’em Up“ žanro atstovas „Silkworm“ (liet. šilkaverpis). Pabandykite naršyklės paieškoje įrašyti šį pavadinimą, prisižiūrėsite šleikščių vaizdų iki soties. Bet Mes ši kartą ne apie kirmeles, o apie „Nintendo Entertainment System“ (sutrump. NES) žaidimą „Silkworm“.

1988 metai, daugelis iš Jūsų dar tik veržiatės į pasaulį, kai Japonų kompanija „Tecmo“ išleido arkadoms skirtą „Silkworm“ žaidimo versiją. Ir tik po dviejų metų, leidėjas „Sammy“ perleido žaidimą Nintendo platformai. Tuo metu kompiuteriniai žaidimai pradėjo vis didesnį užkariavimą namų „televizorių“ rinkos. O arkadose vienas populiariausių žanrų buvo „Side Shoot’em Up“. Kas populiaru, to ilgai laukti nereikia. Todėl daugelis arkadinių žaidimų buvo perleisti namų žaidimų kompiuteriams, tik dažnai pritrūkdavo arkados parako…

Silkworm Story
Istorijos klišė – Žmonija eilinį kartą susikūrė pati problema

Žemė – Oras

„Silkworm“ žaidimo istorija galime pavadinti „žmogus prieš savo kūrinį“. Dirbtinis protas atsuka nugarą savo kūrėjui ir nutaria, kad žmonija reikia sunaikinti. Supratę kuo tai gali baigtis, pasaulio lyderiai (o taip!) išsiunčia į kovą malunsparnį ir džipą, kodiniu pavadinimu „Silkworm“.

Pradžioje teks pasirinkti, ką norite valdyti viso žaidimu metu. Nors teigiama, kad ore jausites lengviau (su kuo nesutikčiau), o ant žemės sunkiau (su kuo nesutikčiau), siūlau išbandyti abu variantus. Malunsparnio privalumas, tai jo manevringumas, tačiau kai raketų kruša parskrenda įvairiausiomis trajektorijomis, nepasislėpsite net danguje. Kai tuo tarpu į džipą, kažkodėl daugelis priešų nes nesiteikia paleisti savo salvių. Jei rinksitės „malūno-sparną“, turėsite dviejų krypčių ginkluotę, kai tuo tarpu „ratuotasis-riteris“ penkių krypčių ginklą. O pasirodžius priešo transformeriui aka „MH Snakehead“ malunsparnis vėl bus arčiau širdies. Tad būtinai išbandykite abu pilotus, kad pajustumėte kiekvieno svorį. Aišku jei šalia draugelis moja, pultą į dantis ir į kelią. Bus linksmiau.

Silkworm Heroes
Žmonijos gelbėtojai – Lakūnas ir vairuotojas

Vienspalvė garsų kakafonija

Sunku rinkti gerus žodžius, kai reikia šnekėti apie žaidimo „Silkworm“ techninę pusę.

  1. Pirmiausias pastebėjimas, įvairovės trūkumas. Kūrėjai išbandė spalvų triuką, kartą lygis žalsvas, kartą raudonas. Tą patį gautume, išrikiavę dešimt vienodų skirtingos spalvos „Lada“ automobilių, o tada pasigirtume kiek skirtingų modelių pas mus yra. Deja. Ir nors priešų įvairovė stebina, tačiau jie kaip pilkas pelyčių būris, kuriame sunku kažką išskirti.
  2. Antras pastebėjimas, pritrūko vietos. Kaip kitaip galima paaiškinti tą patį garso takelį, kuris sukasi ir sukasi be perstojo. Atsikvėpti leidžia bosiukų kovos scenos. Kelių sekundžių poilsis ausims.
  3. Trečias pastebėjimas, bonus ženkliukų vertė. Nukalus „MH Snakehead“ malunsparnį, gausime bonus ženkliuką, kulkos 2x greičiu judės. Šaunu. Tačiau didejant ženkliukų skaičiui, jokio skirtumo nei matysime nei jusime. Tačiau jei išgyvensite ir sukaupsite 15 blizgučių, gausite unikalų ginklą, kuris liks net jei žūsite (pašmaikštavo kūrėjai).
  4. Ketvirtas pastebėjimas, visos geriausios kortos metamos į paskutinį mūšį. Nebėra jokių triukų, viskas šviežia ir nauja – garsas, lygiai, priešai, tik sakyčiau per vėlai, todėl įspūdis nublanksta.
Silkworm Gameplay
mėlyna mėlyna kur dairais..
Silkworm Gameplay 1
…arba raudona raudona

Panika retro pasaulyje

Pirmieji mūšiai „Silkworm“ atrodys kaip „siemkių“ gliaudymas. Visgi vėliau teks atsiraitoti rankoves, prasidėjus pirmiesiems panikos priepuoliams. Priešų atsiras daugiau, raketos skris iš kairės, iš dešinės, iš apačios, iš viršaus. Paprastai tariant visomis įmanomomis kryptimis. Nežinojau kur dėtis. Bet dingus panikai ir veikiant smegenų pusrutuliui imsimes darbo kaip ir anksčiau. Įsiminsime priešų veiksmus ir atrasimes silpnąsias savybes (Tas negalioja paskutiniam „kambariui“, ten prieš pabaiga atrodo kad sninga). Taip žingsnis po žingsnio artėsime prie galutinio tikslo.

Pagrindinis žaidimo principas yra išlikti nepaliestam ir savotiškas atminties gerinimas, nes būsite priversti įsiminti priešų judėsius, jei norėsite išgyventi šiame žaidime. Jei mėgstate arkadinius žaidimus, tai kažin ar kuo nustebins šis kūrinys, tačiau naujokui „Silkworm“ pradžia visai patiks, tik vėliau neaišku ar panika dings.

Silkworm Boss Fight
kai atrandi boso silpnąją vietą

Faktai

  • Jei sugalvosite įsigyti šį žaidimą „Silkworm“ pilnoje komplektacijoje, jo kaina rinkoje gali siekti apie 75 doleriai ir daugiau.
  • Daugelis „Silkworm“ tęsiniu laiko žaidimą „SWIV„, sutrumpinimas verčiasi – „Special Weapons Intercept Vehicles“.
  • Greičiausiai dviese žaisdami žaidimą įveikė TheMexicanRunner ir TheMotherBrain86 jie tai padarė per 21 minutę 44 sekundes, video čia.

Daugiau Retro apžvalgų:

– „Moon Crystal

– „Battle City

– „The Little Mermaid

Įvedę savo el. pašto adresą puslapio apačioje ir pirmieji gaukite naujausias mūsų naujienas, apžvalgas ir straipsnius el. paštu.

Pasidalinę “Gamelement“ turiniu su kitais, mums padedate augti ir pasiekti auditorija, kuri apie mus dar nežino.

Jei Jums patiko šis įrašas, pasidalinkite juo savo socialinių tinklų paskyrose.

Vienas atsakymas į “Silkworm – Išvenk raketų krušos 8 bitų pasaulyje!

  1. Kažkada seniai seniai šitą buvau gavęs iš draugo laikinai pažaisti. Atrodė įdomus, bet tuo pačiu sunkus ir monotoniškas. Neilgai turėjau, bet video pažiūrėjus prisiminimai atsigaivino. Ačiū už priminimą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Gamelement Svetainėje naudojami slapukai (angl. "cookies")

Naršydami svetainėje jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais

Daugiau apie Privatumą ir Slapukus, Privatumo Politikoje